5 dagar!

Nu har det gått 5dagar sedan ja såg min älskade sambo och Alvas pappa. Han har varit iväg på en kurs med min bror sen i söndags och idag kommer han äntligen hem. Man inser inte vad man kan sakna en person för ens de är ifrån än ett tag, men ska bli så skönt att få hem honom igen.
Ni kanske förstår nu varför ja inte uppdaterat min blogg på ett tag, har inte haft tid att sitta här. Alva kräver en hel del uppmärksamhet hehe :)

Annars så funkar de på bra, Alva ler för fulla muggar nu, pratar en del och nacken blir bara stadigare och stadigare :)
Börjar få lite personlighet nu, min lilla snutta, på söndag är hon redan 7veckor. Inte längsen man va på Us och hade fullt med värkar :)
Nu väntar ja bara på att min kusin och mina två vänner ska få sina kottar, är nog mer nervös än va de är, haha.
Kusin Wilma har bf 29/8, imorrn alltså :)
Kim har bf 5/9 hihi
Karin har bf 11/9
Åh va ja längtar.

Var på bvc imorrn, tösen har bara växt 4mm på  två veckor, men ökat 300g så nu är hon 56cm lång och väger 4810g.
Har även börjat på babysim, riktigt trevligt, men blev inte så mkt sist, Alva somnade ju precis innan vi skulle kliva i, så ja doppa oss lite.
Har även spenderat lite tid på stan, unnat mig lite kläder och skor. Kommer ju inte i min gamla skor :(

Ikväll blire de väl mys för hela slanten kan ja tänka mig hihi :P

Kommentarer
Postat av: stine

ja har också tre kusiner som ska ha barn nu innan jul.

ja, den var jättebra min förlossning, ja kände inte av en enda värk typ, var i min egen värd.

blev lite hastigt pga havandeskapsförgiftningen, men han kom ju 2 veckor tidigare och de är ju alltid kul :)

2009-08-28 @ 15:34:07
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Ja, det skiljer 8 kg på bilderna, Så det borde vara skillnad iaf ;)



Jag kör på med lchf och promenader, mycket mera gör jag inte. :)

2009-08-29 @ 16:42:32
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0