Färga håret

Tar en tupplur!

God middag alla läsare :)
Snart ska man knalla hem till min mamma, ska hjälpa mig att färga håret. Har inte blivit av på 2-3mån så är inte speciellt vacker. Skulle även behöva klippa till de, men när finns den tiden?
Har precis lagat lite pannkakor, va längsen, mm.. så gott de va. Adde åkte till jobbet nyss och ja väntar på att klockan ska gå.
Natten har inte varit så rolig, Alva har vaknat varann timme från ca 04.00, magknipet som håller i, tänkte ja skulle prova att sluta me bröd, kan de va nåt sånt? Blir själv bubblig i magen när ja äter för mkt smörgåsar. Värt att testa.
Annars får ja prova miniformen igen.

Lillsnuttan ler mer och mer, jätte kul och pratar gör hon också. Fast ibland går de inte att avgöra om hon pratar eller ska börja gråta hehe. Mammas lilla älskling <3

Ler med hela ansiktet                           Snuttisen <3

Kommentarer
Postat av: Fiii

Jaa det var riktigt skönt! =)

Nä det tror inte jag heller..

är tydligen jättevanligt har jag fått veta nu i efterhand. Lite dumt att dom inte säger de utan skrämmer upp en i onödan.. men blir ju nojig för minsta lilla lixom..

Jaa det är inte alls långt kvar nu =) hihi

ska bli så mysigt!

Alva hon växer ser jag =) hon är så sööt!!!

kramar

2009-08-18 @ 14:18:01
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: jennifer

Naaaw vilken söt unge:)



Skulle var jätte gulligt om du kunde rösta på mig som veckans blogg!



Första gången jag är med i något sånt så att det skulle vara kul!



Jag är nr´5



Länk

www.livetivillavillekulla.blogg.se



Haade bäst :)

2009-08-21 @ 15:39:37
URL: http://iennas.blogg.se/
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

Tack :)

Alva är hur söt som helst :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0