Gamla bilder!

Saknar inte alls detta utseende *host*

Hitta dessa bilder på en väns facebook, snacka om skillnad. Här gick man sista året i gymnasiet, då j ava som smalast, har hela min tonårs tid och även nu kämpat med vikten. Och här hade ja klarat att få till vikten som min kropp va nöjd med. Men måste erkänna, va ju inte direkt rolig den tiden heller, bara träning och mat i huvudet. Tränade 5dagar i veckan och käkat knappt nåt onyttigt. Men smal va ja iaf hehe och mitt långa fina hår. Haha alltid kul att se lite gamla kort, va bara tvungen att läga upp dem :P


Tessan, Fanny och ja!

Kommentarer
Postat av: stine

tackar!! och du har nyss blivit mamma ser jag, GRATTIS till lillflickan, gick allt bra?

2009-08-22 @ 12:18:30
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: stine

det finns att läsa under länken graviditeten i mina kategorier, om du vill läsa.

annars var den bra, fick havandeskapsförgiftning, så det blev lite hastigt.

2009-08-24 @ 09:12:52
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0