Lördag idag då :)

Jaha då sitter mna här och slappa igen, passa på när lill snörpa sover. Fast egentligen skulle man passa på att dammsuga, min busiga kisse har grävt ut en massa jord ur blomkrukorna igen, så de ligger överalt typ.

Annars va de väldigt trevligt att min sambo kom hem igår, längtan som bara den. Just nu är han ute och övningskör, hoppas han får de där kortet snart.
Blev en sväng på stan idag me, köpte en lite present till Addes kusin och flickvän som fått deras andra son, ska väl åka dit och kika imorrn.

Ikväll blir de hem till Sofia ch Fredrik, käka lite gott och ha de allmänt trevligt.

Kommer upp lite bilder på snutta snart me :)

Nu kallar Alva på mig, dags för lite mat och möjligtvis en torr blöja :D

Kommentarer
Postat av: stine

ja, men mina kusiner är rätt så gamla så de har redan barn, men de flesta av mina vänner har "nyfödda" alla födda år 0809, så det är kul.

Ja, lustgasen funkade skit bra, började ta den direkt, och sen kändes det som om det tog en halvtimma sen kom wiggo haha, fast de tog 11 timmar från att de satte i droppet. man var i sin egen värd :)

2009-08-29 @ 17:35:39
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Det är en metod, man får bara äta fett :) och inga kolhydrater. Funkar jätte bra :D

2009-08-29 @ 17:54:45
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Fru Botvidzon & mamma till Wiggo

va skönt att du tyckte det, ja tyckte att krystvärkarna var värst, då hade jag riktigt ont.

2009-08-30 @ 00:07:37
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Fru Botvidzon & mamma till Wiggo

ja och att det kan vara så olika i olika förlossningar, mitt andra barn kanske är svårare förlossning, de är skumt :)

ja han är jättestadig, de blev han typ vid 2 månadersåldern, man behöver inte hålla längre. de är rätt skönt, slipper man tänka på det.

2009-08-30 @ 10:52:26
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0