Brrr så kallt!

Det är skapligt kyligt ute, men skönt att det inte blåser lika mkt längre.
Gick en runda förut me vagnen, det susen för Alva, sov i över tre timmar ute i kylan. Men va inte ett dugg kall när jag tog in henne, inte ens i ansiktet.
Blev lite nojig så jag väckte henne, dumma mamma!
När de vä sover så väcker man dem, hehe lustigt det där.

Emma och Sofie var här en sväng, skulle kika på mitt hår. Sofie ville klippa sig som mig, så de tog kort och skulle visa frisörn, hehe.
Blev lite kaffe på det.

Måste verkligen ta tag i mina matvanor nu, går ju inte ner nåt längre. Kan inte hålla på att stoppa i mig än massa gott hela tiden.
Funderar på att sluta amma nu när när hon blir 6mån, hon verkar ändå inte så förtjust i att käka på mig längre. Har nog skämt bort henne med all mat :)
Och slutar jag med ska jag börja dricka shakes och så ska jag börja simma efter jul.
Bara längtar, just nu äter jag på tok för mkt!!

Bli en sväng till mina föräldrar run kl16 och sen vidare till Addes pappa en sväng!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0