Film tajm!

Jepp ska iväg till Sofia och Fredrik ikväll och kika på Flickan som lekte med elden, ska bli så kul att se den. Första var ju riktigt jäkla bra, men fy får kalla kårar jag bara tänker på förmyndaren.
Blir tyvärr lite snacks till, men nåt måste man ju ha till filmen, denna vecka har inte varit någon bra hålla igen vecka. Blir nya tag sen!!

Ute och gick en sväng förut, men är lite nojig över att ställa Alva ute i vagnen när det är så kallt, men hon har ju massa kläder på sig + en tjock åkpåse. Hon var ju varm när jag tog in henne förut, lite kall om kinderna bara.
Är så trött, skulle vilja krypa ner under ett täcke och sova i några timmar.
Blir nog en tupplur i eftermiddag om Alva tillåter vill säga. Både hon och ja har sovit dåligt i natt, båda har legat och vridit och vänt på dig. Väcker varann kan jag tänka mig och sen en pappa som med rör på sig hehe.

Igår var hon gör pigg när vi skulle sova, ville inte ligga i sin spjälsäng, låg och prata och greja, Tog över henne till oss, snacka om överlycklig, låg och skratta, försökte vända runt till mage och var allmänt pigg och glad :)
Man kan ju inte göra annat än att skratta åt henne hihi.

Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

hejsan var med och tävla om 3 valfria namnnappar med valfri text i min blogg!

2009-12-03 @ 14:25:00
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0