Julafton

God jul på er mina läsare!
Julafton var i går, men jag önskar er detta idag.

Har varit helt underbart att få fira jul med sitt barn för första gången, nu är det dem man verkligen firar för.
Hur kul som helst att få så mkt paket till vår lilla dam.

-Mängder med leksaker, alla låter :)
-Mängder med kläder, mkt från Bamse
-Böcker, ryggsäck, badleksaker
-Massa pengar
-Prydnadsgrejer
-En stavmixer, (nu kan jag göra egen mat till Alva)
M.M

Hade med oss flera påsar med julklappar hem.

Dagen började med jobb för min del 10-17, men det gick fort och det gick bra, firade jul på jobbet.
Adde och Alvaåkte till hans faster där hans familj var, de käka och öppna massa julklappar.
De kom och hämtade mig vid kl17, åkte hem till min mormor där min familj var, käkade och öppna en massa julkappar igen.
Sen spela vi julklappsspelet. Fick vad jag ville ha, tur att min karl roffa åt sig det :)
Alva har varit helt underbar, även sovit som en ängel inatt.

Och denna julafton har varit den bästa någonsin.
Bilder kommer upp senare!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul bästaste bästa som finns!! Och god jul till världens finaste Alva! Älskar er massor!! Pussar o kramar

2009-12-25 @ 12:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0