Julkortet

Så är såg julkortet ut, beställde med ram naturligtvis men finns dock så jag kan visa er.


Busfian <3

Det är jätte svårt att få henne att le på bild, annars ler hon hel tiden men inte när kameran kommer fram. Alltid glad min lilla snutta.
Är rätt nöjd med kortet, har tagit ett 50tal som inte blivit bra, svårt!
Hade helst sett att hon log.

Denna dag blev lång, kom inte hem för ens runt kl20 och vi åkte vid kl13. Gick ju på stan med mamma och mormor, de köpte en massa julklappar och jag hade tänkt at köpa nåt fint plagg till mig.
Men tror ni att plånkan åkt ur skötväskan, låg kvar i bilen :(

Åt hemma hos mina föräldrar sen som jag redan skrivit.
Och nu sitter man här.

Börjat med 5minuters metoden på Alva och den funkar riktigt bra *peppar peppar*
Idag somna hon på 5min och då var hon vaken när jag la ner henne i sängen, har ju alltig behövt gunga henne i famnen förut. Men orkar inte det längre, ryggen tar stryk.
Sen sover hon längre stunder i sängen med, måste bara ta tag i nattbiten också, lägger ju över henne i våran säng sen när hon vaknar vid kl01 ungefär.
Men orka!

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men så söt hon är!! :)



Vi önskar er alla 3 en riktigt, riktigt god jul!!! Kramar

2009-12-22 @ 22:24:33
URL: http://trulllsan.blogg.se/
Postat av: Kim

Tack för julkortet!!

2009-12-23 @ 10:41:18
URL: http://kimpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0