Lite pics!

Inatt har vi sovit bra hela bunten, tror Alvas knöleri börjar ge med sig :)

Blivit en mini promenad på förmiddagen, Alva sover än ute i sin vagn och jag har kollat på våra bästa år, det är ju verkligen spännande nu, hihi.
Ska snart börja med maten, Adde kommer hem en stund från jobbet. Sen ska jag åka till stan och träffa Sanna på en fika, ska bli mysigt.
Provade att ge Alva, glömt namnet nu bara för det, krokar nånting, vilket var ganska gott. Funderar på att köpa hem såna, men känns som det är lite tidigt än. Men hon stoppar verkligen allt i munnen, från filtar, mitt hår till alla som har med mat att göra :)
Min lilla busa<3


Super glad liten tjej <3


Kärlek <3

Var ju hemma hos mina föräldrar igår, först fick vi lite mat och sedan färga mamma mitt hår. Medan det satt i kom min farbror och fru dit, då ficki vi ris ala malta, mumsigt. Denna vecka har jag nog gått +2kg istället för ner, ujuj.
Sen slinga min ingifta faster mitt hår, usch va det gör ont med en sån där fulla mössa som man ska dra igenom slingorna i, därför jag alltid färgar mörkt igen efter ett tag. Pallar inte denna värk, är ju extremt håröm, bara gilla läget, Alva har börjat dra i det med.
Men är nöjd med resultatet, lite ljusare, försöker få min vanliga hårfärg, lite rödblont med andra ord. Så jobbigt att färha och greja jämt.
Kanske kommer en blid senare.


Bebis gänget på babysången!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

vilka fina kort på Alva... Så underbar söt denna tösabit är!! Man ser hur glad och rofulld hon är..! Så otroligt söt när hon skrattar sådär... hihi :)

2009-12-04 @ 23:22:47
URL: http://trulllsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0