Pepparkakshus :)

Jepp en sådant har vi gjort till Alva i år :)
Eller vi och vi, snarare Sofia har gjort ett åt oss. Vi gick en promenad till affären när hon och Nellie kom hit i förmiddags och jag bara: Ska vi göra ett pepparkakshus sen?, och pekar på en sådan kartong, men det sluta med att hon fick göra allt när vi väl börja, haha, stackars Sofia, jag var som ett litet barn och satte dit godiset bara :)
Sen käka vi och hade allmänt mysigt. Vi hade även jätte trevligt hela bunten när vi var där igår, käka ju varma mackor och kolla på Flickan som lekte med elden. Den var bra, men den första är ju mkt bättre.
Våran barn var även jätte mysiga och snälla igår, så allt var perfekt.

Just nu ligger adde och alva och sussar lite, väntar på at de ska vakna så vi kan åka till mina föräldrar och äta. Mamma ska även färga mitt hår idag. Ska seom det går och få det lite ljusare. Håll tummarna för att det ska bli snyggt.

En försäkrings nisse var även här igår och prata försäkringar och sånt. Så nu har vi fixat en sparkonton till lilla tösen, nu känns det skönt att det är gjort. Har sagt läne att jag ska öppna ett, men aldrig kommit iväg och gjort det. Räkna ut att hon kommer får ca100.000 om inte mer närhon fyller 20år, så det är skönt att veta.

Jaha om man ska ta och väcka mina älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: Fiii

Jaa de va en smidig och snabb förlossning. Jo de gör ju de.. fast jag hade tydligen väldigt starka och intensiva värkar sa barnmorskan.

Jaa jag skulle lätt kunna göra de hundra ggr om. :P

Å så är det ju så underbart att va gravid =)



Kram

2009-12-04 @ 11:09:06
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0