Söndag!

Sitter och käkar en skinkmacka igen, måste äta upp skinkan innan den surnar :)
Alva sitter med sin majskrok i gåstolen, hon bara älskar de där krokarna, men va de kladdar ner hehe.

Natten har inte varit så jätte kul, inte sovit mkt, Alva har varit lite kinkig. Men förstår henne, hon är ju förkyld igen. :(
Vakna inatt igenoch leta efter henne i sängen,men som innan låg hon ju i sin spjälsäng.
Vet inte vaför jag yrar så, inatt trodde jag allt var en dröm. Att jag drömt att jag fått min underbara dotter, då grät jag en skvätt.
Tror jag skulle behöva sova en hel natt snart, inte gjort det på 5,5månad, men så är det och ha bebis och jag älskart naturligtvis.
Alva är ju mitt allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0