Stan med mormor!

Kom hem för ett litet tag sen, vi har ju varit hos min mormor och käkat, fick panerad rödspätta,mums.
Älskar fisk men jag gör det sällan själv, synd, men svårt med fiskrätter.
Hon tycker Alva växer för varje gång hon ser henne, ändå så ses de rätt ofta. Svårt att se som föälder, man se de ju varje dag.
Gick en runda på stan med, och mormor drog vagnen. Titta ut en julklapp till Alva som hon köpte,
en body och byxor till på Baboon, i märket villervalla.
Har tittat på dem länge och hon köpte samma till min kusins flicka med fast i en annan färg :)
Hälsade på Sofia på hennes jobb också.
Och har köpt klänningen jag ska ha på julafton och nyår, gött att det är fixat.

Ju är man hemma och glor, Alva kikar på sig själv i spelgel som sitter på babygymmet, ska snart göra ordning gröt åt henne och mat till mig.

Nepp nu ska jag göra min dotter sällskap på golvet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0