Torrisar!

Hörrni, era törrisar, tycker allt att ni är dåliga på att kommentera!!

Dagen har spenderats i Lkpg hela eftermiddagen med Sofia och Fredrik, tack fören jätte trevlig dag.
Jag fick frågan om jag ville följa med dem en sväng dit, adde jobbar ju kl21.15, så har blir ju ändå bara sittandes hemma, såklart att man tackar ja till det.
De köpte en massa julklappar och jag inhandla en del till Alva också, nu är det bara kvar till julklappsspelet, men släkten och sen gänget på babysången.
Vi har bestämt att vi ska ses en kväll nästa vecka, utan barn, äta lite gott, spela spelet och ha allmänt trevligt.
Ska bli skit kul :)

Har även träffat dem idag, eller 4/5, en fattades. Gick ensväng i regnet, sen hem till Cissi och värmde oss med kaffe och nybakade lussekatter, mums, jag åt två, fy!!
Men trevligt var det allt.

Har hållt på i 1tim att natta Alva, och ja, både hon och jag är svettiga efter denna match, men nu sover hon iaf,i en liten stund kan jag tänka mig.
Men ska inte klaga, finns dem som har det betydligt värre och min lilla dam är himla nöjd hela dagarna annars.

Nehe nu blire slapp i soffa!!


Kommentarer
Postat av: Natalie - Mamma till Malte

Hej. Malte är snart 3 månader. Det är som du skrev, dom blir ju inte små igen!

2009-12-08 @ 14:44:10
URL: http://minndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0