Bakning pågår


Kolabullar!

Börjar bli skapligt rastlös av att gå hemma hela dagarna, visst är de skönt att slippa jobba. Men att komm på vamanska göra varje dag börjar bli svårt. Och stackars Adde, får aldrig va hemma själv längre och ta de lugnt. Vill ju hitta på nåt när han kommer hem ifrån jobbet.

Idag provade ja mig på att baka Kolabular iaf, och bra blev de, fast vissa blev ju lite toppiga i fromen :)
Så nu har ja hela frysen full me gottigheter, försöka hålla mig ifrån allt bara, blir mindre lätt.

Adde och ja har under kvällen varit hos hans syster och pojkvän i Nykyrka under kvällen, lasta av en massa trall de skulle ha av oss, tog ju bort de när vi byggde soldäcket. Käkade och tog en fika på de. Försökte komma ett namn till Emmas katt hon får i agusti, inte lätt. Har ju även svårt att komma på nåt bra till vår lilla bäs, me de kommer väl när man får h*n.

Ne nu ska ja lägga mig i sängen och kika på tv :)

Kommentarer
Postat av: Fiii

jo jag hoppas det iaf!

han en kompis vars mamma är läkare och skulle jobba där i morgon så hon skulle skälla lite på dom..

ingen som gjort en enda kontroll på mej än förutom dom man gör vid inskrivningen dvs järn, rödahund, hiv och blodsocker..

Hur långt har du kvar nu?

Kram

2009-06-16 @ 22:58:47
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Fiii

näpp inget förutom inskrivningen.. och som jag fattade på dom skulle dom ha lagt in ultraljud och hela kittet i inskrivningen eftersom jag gått så långt.. men men.. dom ska få sej en åkare när jag kommer upp ;)



Jahaa de va inte långt kvar! va roligt! hoppas allt kommer gå bra för er!!

2009-06-17 @ 15:07:01
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0