Helgen som varit!


Vårat radhus!

Då är denna helg över och övergått till en ny vecka, men även några dagar närmare vår bebis :)
Grattis måste jag säga till Naimi som fick en dotter i torsdag, så söt tjej så.

I lördags va vi och addes syster med pojkvän i Göteborg, vi gjorde stan. En himla massa butiker att springa i och ja kan lova att min fötter värkte under dagen. Fick sätta mig många gånger och vila, men de va de värt. Ska väl göra en sån tripp varje dag, kanske man sätter igång förlossningen hihi.
Efter vi gjort stan, åkte vi även till Liseberg, är ju ett måste när man ändå är i stan. Åkte ju dock inget då, kanske inte hade varit så lyckat, haha!
Vi tog mest en massa lotter, kolla på allt folk, strosa omkring och bara va. Jätte mysigt och vädret fick vi tur me, solen sken fast de blåste ju lite.
Blev inte så sent, va hemma vid kl 24.00, lagom, va slut ändå, bulta i fötterna när ja satt i bilen. Slapp köra iaf, så de va skönt. En riktig lyckad dag :) Just de, vi såg även Magnus Betnèr där, hihi, ni vet stå-upp-komikern.

Söndagen blev de sovmorgon till kl 11.30, haha, snacka om att vi va helt slut efter gårdagen. Har inte sovit så bra på länge, börjat få riktigt svårt att sova. Vaknar en massa, vrider och vänder på mig. Och sen ska vi inte tala om alla toabesök under natten, hur mkt kan man ha i blåsan egentligen? Fast de är klart, sätter ju i mig en vattenflaska me vatten per natt typ. Är himla törstig.
Men på söndagen fixade ja och älsk lite i trädgården, går alltid åt, även me så lite trädgård som vi har. Adde lagade även min cykel som mamma har tagit över, ska köpa mig en mer barnvänlig cykel i vår me cykelkorg och pakethållare så man kan cykla me bebisen.
Hann även me en fika hemma hos hans pappa, så trevlig, tog även en sväng till kyrkogården och satte blommor hos addes mamma.
Hyrde också en film, Benjamin Buttons otroliga liv, den va verkligen jätte bra. Kan ja rekommendera. Satt och tjöt mig igenom filmen typ. Tjuter hela dagarna nu för tiden. Räcker me om nån höjer rösten så börjar ja tjuta, och inte bara några tårar, de handlar om stora forsar som kommer haha. Skönt att de snart är över :P

Idag på f.m har ja städat hela huset, dammsugit, skurat och gjort iordningen bägge toaletterna. Flitigt av mig hihi.
Tog en fika me min kompis Karin på e.m, även hon är gravid, blev en mkt bebis snack :)

Nehe nu har ja skrivit tillräcklig, hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0