Midsommarafton!

Nya högtalare!

Igår fick min sambo rycket och köpte dem här högtalarna, passa väldigt bra till inredningen, men har man två uppsättningar till med högatalare är de väldigt onödigt att lägg ut 15000:- på ett par till. Men ja har inte betalat ett dugg ur min kassa, mina pengar går till bäsen :P
Om nån är intresserad av 5.1 högtalare till hemmabiosystem så har vi två uppsättningar till salu??

Träffade även Fanny och Sara igår över en fika på stan, gör inget annat än att fika nu för tiden, men trevligt är de :)
Sponsrar ju även cafeerna :D

Midsommarafton idag, och solen har varit framme, wow säger ja bara, brukar ju vara bra på att gömma sig då och regnet står som spö i backen. Fast nu har de ju faktiskt regnat lite, men bara solen kommerigen är de ok för min del.
Ska iväg om en stund och fira min morbror som fyller 40år, grattis till honom :)
Innan de så har adde och ja myst lite me god mat och snart ska vi äta glass och jorgubbar, mina första jorgubbar för i år och ja längtar efter att hugga in i dem.

Just de, brosan min har gått och tagit hål i tungan, utan att säg nåt till mina föräldrar, sicken rackare. Fast han blir ju faktiskt 20år nästa vecka så han behöver ju inte be om tillåtelse direkt.!

Trevlig midsommar på er där ute!

Kommentarer
Postat av: Fiii

hehe vad är det med karlar och deras prylar? min e lika dan.. var och köpte nya förra månaden.. lika dana som vi hade fast storleken större.. nödvändigt lixom!!

Hoppas allt är bra med dej och bebis =)

kram

2009-06-21 @ 00:05:29
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Fiii

Nä har inte varit där än.. har en tid den 26.



Nä jag tycker bara att det är så tråkigt att folk ska snacka.. så istället för att få påhopp skev jag ut allt i stället.

Tror inte att det är någon större fara heller ingen på mvc har ens frågat om det. men klart att man har det i bakhuvudet.



Såg klippet på youtube du lagt ut.. hehe mysigt =)

går att lägga ut på bloggen med, jätte lätt är det.

gå in på www.designadinblogg.se där står det jätte bra hur man gör om du skulle vilja lägga ut nått skoj på bloggen =)



kraam

kram

2009-06-21 @ 23:01:03
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Fiii

Nä precis.

hehe jo det är ju de.. min lilla buse är det full fart på med =)

fast min är ju aningen mindre än så jag tycker bara att det är mysigt =) men det kommer väl lite osköna sparkar med så småningom.

kram

2009-06-22 @ 11:39:10
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0