Sol, sol :)

          Alanya -07

Solen skiner, himlen är blå trallalala.......
Blir bara varmare och varmare för var dag som går tycker ja, men ska icke klaga. Skönt skulle de va me ett dopp i de blå, men är väl fortfarande kallt i vattnet, känner mig heller inte så sugen på att klämma ner mig i en bikini just nu :P

Va uppe redan vid kl 8 i morsen, käka lite god frukost och sen vidare och gå en promenad me Tima, blev en runda.
Har även gått fram och tillbaka till farmor idag, är ju i för sig inte så långt, men men.
Fick kokt torsk me äggsås, de va riktigt smarrigt, längsen ja käka de.

Funderar på att ta mig en liten lur, är riktigt trött, måste va värmen?
Benen och fötterna är jätte svullna, måste lägga upp dem ett tag. Gör ont ja bara tar i dem :/

Ska iväg ikväll och träffa Kim, blir lite minigolf och kanske en glass på de, ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

jag är i vecka 21+0!

kram!

2009-06-24 @ 17:26:21
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0