4månader <3

Vill börja med att gratta min älskade dotter som blir 4månader idag :)

Provar stolen <3

Köpte en stol till henne på ikea när vi var där i helgen, tänkte jag skulle låta henne börja prova den lite då och då. Och hon gillart!

I badet

Japp idag blir vår skrutta hela 4månader och nu är det dags att börja ge smakisar, som jag har längtat. Ska väl prova i helgen när hennes pappa är ledig, han vill ju också vara med såklart.
Hoppas bara att det går bra, annars får man väl vänta ett tag till. Vill verkligen att hon ska bli en matglad liten tjej, måste vara jobbig att behöva truga i dem mat.
Men sen när hon blir äldre så får hon gärna bli som pappa i kroppen och inte som sin morsa, haha.

Natten gick faktiskt jätte bra, gav henne ersättning på sen eftermiddagen, lekte och skoja. Även bada på den, mata henne lite till. Natta henne runt kl20 få hon började bli trött. Fick springa några vändor upp för trappan till kl blev 21.30, sen sov hon tills jag och Adde la oss vid 23.30. Vakna väl av oss, gav henne mat, la tillbaka henne i spjälsängen, hon somna efter ett tag :)
Vakna och ville ha ett till mål mat vid 03, sen sov hon till 06 igen och då la jag över henne hos mig.
Finns ju inget mysigare än att ha sitt lilla barn brevid sig och höra hur hon andas lugnt <3

Så stolt!

Idag har hon även vänt sig från mage till rygg för första gången, händer grejer nu.
 

En liten tjockis :P

Kommentarer
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

Hon är ju såå söt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0