6år idag <3

Idag firar jag och älsk 6år, känns som vi kännt varann hela livet men ändå som det var igår vi sågs första gången.
Vi träffades på internet, en sajt som hette Kamrat, efter ett tags chattande bestmde vi oss för att ses. Det visade sig att vi bodde i samma område, jag på Bråstorp och han i Dysätter, bara metallvägen emellan oss, lite komiskt.
Sen efter den kvällen har vi i stort sätt varit oskiljaktiga. Även om bägge både hemma just då så bodde vi med varandra, va han hemma hos sig va jag där och sen tvärtom.

Vi har varit med om ganska mkt i våra 6år ihop, från utlandsresor, hans mammas bortgång, husköp och nu det underbaraste i vårt liv, våran älskade dotter Alva.
Kan ju erkänna att vi även har haft stormigt förhållande, har varit slut en period med, eller jag 1vecka eller nåt haha.
Älskar denna man så in i helvete <3


Jag och babe :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mycket..

Då får jag gratulera till eran lilla flicka då.. =)

2009-11-22 @ 12:46:00
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0