Brak i byxan!

Haha satt på Vårdcentralen med Alva i förmiddags, tror ni inte hon börjar bajsa?
Behöver jag ens nämna att det låter ju en hel del när ska göra 2:an, bara kände hur den röda färgen steg i ansiktet.
Jag bara:

-Men Alva då, du är lite pinsam!

Som om hon skulle bry sig :P 

Men om ni undrar så var det inget fel på henne iaf, oroa mig lite över att jag tyckte hon rossla lite och hosta.
Inga problem sa läkaren, men fick lite Bricanyl (stavas?) som jag kunde ge vid behov.

Nu braka det loss i hennes byxa igen, ska väl ta och byta på den lilla bebis rumpan och sen blir det nog lite bada för hennes del :)

Kommentarer
Postat av: Naimi

ja det måste det väl va+

jadu, hon somnar i sin säng men när hon vaknar o ska ha mat brukar vi somna om i våran säng båda 2..

hur går de för alva då? =)

2009-11-12 @ 09:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0