Bvc och Vc

Nu är det gjort, och jag var så himla nervös.
Men det gick jätte bra, fick ju bedövning först, två stick i vardera tå och sen var det typ klart. Kände inte ett dugg när de tog nagel för mig. Bara lite stickande, som när foten somnat för en.
Låg faktiskt och små skratta, kittlades ju.
Men, inte nu när bedövningen släppt, bultar och blöder av bara fan. Tog en smärtstillande + 2 panodil på det. Så nu gör det inte så ont.
Har även lagt om det två gånger, sa ju att de blöder, hehe.
Och när jag skulle lägga om, sitter ju halva nagel kvar, WHAT??
Bara delat på nagel och tagit bort halva, hmmm men det ska nog vara så.

Har även hunnit med en tripp till Bvc och hon växer på min lilla tös.
Väger 6770g och är 63,3cm lång, alldels perfekt tyckte sköterskan :)
Irriterad jag vart när ja kom dit och skulle parkera bilen, inte en parkering, så jag fick åka bort bakom sjukhuset och gå med Alva hela biten och dem är ju inte lätta dem små liven, fick nästan mjölksyra i armarna.

Köpt ett par svarta Uggs med, tvungen, måste ju få plats med mina fötterna i nåt. Bara problem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0