Funderingar?

Ibland slår tanken mig om jag gör fel som lägger upp bilder på min kära lilla dotter på internet?
Hur vet man om det är rätt eller fel?

Ibland känns det helt ok, men sen när man ser att en del personer inte gör det så börjar tankarna gå. Men varför skulle det vara något fel med det, vad kan hända egentligen?
Det som får mig att tveka är ju att det finns så många sjuka personer där ute och jag vill inte att folk ska kommentera hur mitt barn är eller ser ut på ett visst sätt.
Är de positiva är det bara kul, men börjar det komma in negativa kommentarer så vet i fan hur jag skulle göra.
Är ju jätte stolt över min lilla snörpa, man vill ju visa uppe henne för hela världen :)

Hmm... bara jag som börja fundera som vanligt...

På eftermiddagen har jag haft besök av Annelie och Cissi med deras två barn, vi går i samma babysång grupp och nu har vi tagit tag i att träffas utanför den också. Jätte trevligt att de kom hälsa på hos oss. Blev först en promenad och lite fika efter det.
Alva sov i stort sätt hela tiden de var här.
Idag har hon sovit nästan hela dagen, hon vakna igen straxt innan de åkte hem 15.30, och sen kl18 ville hon sova igen, men ville inte jag riktigt, vill ju att hon sover i natt också.

Även Emma och en kompis till henne var här efter och sen kom mina föräldrar och min farmor hit.
Fullt upp alltså :P

Kommentarer
Postat av: Sofie Jönsson

Hej

Hoppas allt är bra med er!!

Jag tycker bara de är kul att kunna läsa

om Alvas utvecklig och se bilder på hur hon växer.

Så jag tycker inte att du gör fel som lägger upp lite bilder.. Kramiz

2009-11-13 @ 15:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0