Orkeslös

Känner att mina ögon börjar gå ihop nu, har sovit ca 2timmar inatt, lillan har varit väldigt tråkig. Tror hon har fått lite ont imagen av gröten. Så nu har jag gett henne lite kartrinplommon purè, hoppas det gör susen.

Var och handlade i förmiddags, så himla mkt folk på maxi.
Sen vidare till Sofia, var träff där idag med tjejerna från babyången och idag var vi alla 5. första gången. Kul!!

Mormor kom en sväng på eftermiddagen och tog med Alva på en promenad, lite svårt att gå långt nu. Ligger i vagnen än och sover.
Så adde och jag har städat och julpyntat den del.

Ska snart iväg på underklädspaty hos en vän i vadstena och addes ska ha Alva, hade tänkt unnan mig ett glas idag men går inte med mina smärtstillande :(
Just de, gått ner 1kg, så nu har jag kvar 5,9kg sen är jag nere på samma vikt som ja va i v4.
Gick ju upp alldeles för mkt i vikt, närmare 24kg!!!!
Mådde ju kanon hela graviditeten, käka och hade det gott, men var även väldigt svullen.

Men men, trevlig helg på er!!!!!!


Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

wiggo fick också ont i magen av gröten, försök ge typ 3 skedar gröt och sen lite vatten, 3 skedar gröt och vatten, då kommer magen igång. sen som du skriver plommon o päron brukar göra susen :)

2009-11-27 @ 23:12:02
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0