Pananormal intivity

Igår var det ju min och addes 6års dag, vilket vi fira med bio och middag i Linköping. En liten impuls grej, skulle egentligen träffat S och F, men i sista sekund fick de ingen barnvakt :(
Men jag och min älsk hade himla trevligt ändå, bara kunna rå om varandra, riktigt mysigt <3

Vi såg på Pananormal inivity och ja höll på att pinka på mig många gånger under bion, så himla skabbig alltså.
Handla om ett par som bor i ett hus, de tror de blir hemsökta så de filmar under nätterna då de sover m.m och man får ju se en himla massa otäckheter, Ryser jag bara tänker på filmen.
Men bra var den.
Alva var under tiden hos mina föräldrar och det hade gått jätte bra, hon var så glad när vi kom tillbaka, inte ett dugg trött. Men hon sov kanon inatt så jag kanske skulle be dem vara barnvak oftare :P

Under dagen träffade jag Kim och Leah på stan, vi luncha och glodde i affärerna. Hade det så mysigt ihop, får vi allt göra oftare. Barnen var ju himla snälla med <3

Idag har det inte hänt mkt, inte ens en promenad, jag som brukar ge mig ut fast det regnar. Jag orkar inte idag, har väl sovit för mkt inatt istället. När jag väl fick sovmorgon, för adde gick upp med alva imorse så kunde jag inte somna om, så jäkla typiskt.

Blir inte mkt mer som händer under dagen heller, matlagning är väl det ända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0