Snö

Då har första snön kommit då, men den verkar tyvärr inte vilja stanna. Men det är ganska mysigt när det snöar och för min del behöver den faktiskt inte lägga sig, blir så slaskigt när den sedan försvinner.

Har iaf tagit en sväng med vagnen i snövädret, först var min mormor här och tog med Alva på en tur medans jag städade. Rensa avloppet under badkaret, och jag lovar, det behövdes verkligen. Usch så snuskigt ma kan har, blä!
Hann inte så jätte långt på en timme, tog övervåningen, nedervåningen kan man ju göra när hon är med.
Sen tog vi en kaffe innan hon skulle åka hem, Alva vakna direkt när vagnen stanna så jag fick ta en promenad med som skrivt hehe.

Har lagat lite mat, dillkött med potatis, riktigt gott. Ska sitta nu och välja en massa kort vi ska framkalla på vår lilla kicka, har ju inga än, allt ligger ju på datorn.

Ringdeäven till jobbet förut och som det ser ut nu ska jag få komma och jobba lite i jul. Blir bra pengar :)

Jaha då har ni fått lite uppdatering av mig, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0