Tv nörd

En glad fis <3

Jepp, Alva har gått och blivit tv nörd. Hon är helt galen i tv eller i stort sätt allt som lyser som tex mobilen. Ska även pilla på allt och sen in i munnen. Min fina tjej börja bli stor nu hihi.

Mamma älskling

Har varit på babysången idag, inte allt för kul att ge sig ut i regnet, men vad gör man när bilen alltid är på vift. Det är ju faktiskt gång avstånd, tar väl ca havtimmen att gå dit så jag klara mig fint.
Blev en promenad med Annelie efteråt, gick till östenssons i verkstan och köpte mig lite ätbart för att sedan gå hem till mina föräldrar en snabbis.
Prata lite med dem, sa vad Alva önska sig i julklapp, knappt som man vet vad hon ska önska sig, men det får bli vad hon får :)
Prova även ut brosans sko, behöver väl strl 42 sen när mina naglar är borttagna, måste lägga om dem, då blir väl tån dubbelt så stor efter det. Men fan, vill ju inte skämma mig mera, får väl köpa mig ett par skor helt enkelt.

Annars är man nyss hemkommen, prata lite skit med sambon. Han gick la sig en tupplur nu, han är ju uppe redan vi kl04 på morgonen när han ska till jobbet.
Ska nog ta och göra lite smakisar till Alva, igår gjorde jag broccoli purè, idag tänkte jag göra morotspurè :)
Haha går in fört stenhårt, snart blir det matlagning också, haha undra hur länge man orkar med sånt?


Busunge!

Kommentarer
Postat av: anna

ja gjorde oxå massa smakisar till teo. gör fortfarande egen mat till honom då han INTE gillar burkmat. men de går om de verkligen krisar men de är väldigt sällan

2009-11-17 @ 21:42:13
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: anna

sv: ja får oxå bittar kvar men försöker köra lite längre o få bort dem annars får ja ta bort dem när teo ska äta. han är verkligen allergisk mot bittar i maten. han vill inte ha några bittar i maten ;)

japp.....ullared blir de ;)

2009-11-17 @ 22:21:03
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

hon är ju så söt lilltjen :)

2009-11-18 @ 12:32:44
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0