Lördag

En slapp förmiddag, Adde ligge och sover ruset av sig, kom hem sent i natt och Alva ligger fortfarande och sover i vagnen efter en liten promenad. Hade tänkt att ge mig in till stan,men så jäkla kallt och börja dugga lite så ja gick hem igen.

Igår kväll va ja ju hemma hos Emma som sagt, jätte trevligt, vi blev väl åtta tjejer tror ja. Lite kackel hehe.
Hittade även en låt på spotify som ja jämt lyssnade på när jag var liten. Ska jag spela för Alva sen.

Nyss så träffade jag en krokodil som körde runt, i en bil.
Han var så tjock och fet och blåste i trumpet men bilen var för trång och svansen var för lång, så den fick ligga på ett litet flak där bak :)

En låt från babysången, Emma kunde den utantill, lustigt tycker jag haha:
Klappa lilla magen, magen, magen.
Klappa lilla magen, magen och örat med.
Näsan kan man dra, viftviftvift. Munnen kan spela bra, brumm, brumm, brumm,
brumm, brumm, brumm :P


Runt kl16 ska vi hem till Addes pappa, där vankas det firande för Emma igen, men då är de släkten som firar henne.
Funderar på att ta tag i lite städande, eller ska jag bara slappa? Det är frågan de! 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nej jag menar den vita, jag har en sånn redan men skulle kunna tänka mej en till för dom är så härliga! Den får säkert plats i vagnen men den kanske går upp lite på sidorna isf. Jaadå det gjorde jag :) Bussen va lite sen så det va skönt att få komma in och sätta sej sen tillslut.

Tack för skjutsen! Kram

2009-10-03 @ 17:18:35
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0