Promenix

Precis inkommen efter 1,5timmes promenad, satte på mig vinterjackan, men va varmt det blev hehe.
Alva ligger ute i vagnen och sover, jag passar på att sitta vid datorn en stund. Skönt att varva ner lite, våra bästa år har jag på tv:n i bakgrunden, haha har tittat på den serien i många år.
Varför vet jag inte, riktigt dålig egentligen :P 

Precis satt på lite kaffe, ska bli gott,men tyvärr inget kul att dricka ensam. Har blevit en riktig kaffekärring efter jag födde Alva, gillade kaffe innan men, men kom ifrån det när jag väntade Alva, smaka inte gott då :P

Tok Alva :)

Idag blir det nog bara lugnt, slappa och bara ha det skönt. Eller hinner nog med lite städning också.

I bilen på väg hem i från Ullared

Kommentarer
Postat av: Lina

halkar in Vilken fin blogg du har! :)



Tänkte passa på att tipsa dig om en tävling som jag har i min blogg, där du kan vinna helt sjukt fina virkade bakverk - 100% kalorisnåla! :p



Annars hoppas jag allt är bra med dig? Här kommer jag absolut kika in igen, hoppas det är ok att jag lägger till er bland "mina favoriter"?



Ha en skön dag!



Kram Lina

2009-10-22 @ 09:54:18
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0