Skratt och vaccination

Igår fick ja höra min dotter skratta högt för första gången, gud så härligt det var att höra. Höll på att börja grina hihi.
Adde nös, och då kom hennes skratt, sen gjorde han de ljudet flera gånger och hon skratta då med. Så underbart.
Min duktiga lilla flicka.
Karin och hennes son Charlie var över igår och hälsade på, blev en massa prat. Jätte kul att de dem, var ett bra tag sen.

Idag var vi på bvc och Alva fick sin 3månaders vaccination :(
Och var jag böla, inte kul att se sin lilla flicka bli ledsen. Riktigt jobbigt.
Positvt vad det ialla fall att hon har dragit iväg i både längd och vikt, kurva gick rakt upp :)
Nu väger hon 5900g och är 61cm lång.

Är nu hos min mor och far, har fått rotmos, göttit.

Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Aww vad gulligt med första skrattet! :)

2009-10-16 @ 20:16:22
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0