Goddagens!

Duktig liten dam <3

Satte mig precis efter en morgon med fullt ös :P
Upp rätt så tidigt, min lilla prinsessa är ingen morgontrött liten prick inte. Blev lite lek och sång hihi. Försökt och söva henne i några omgångar utan resultat, men nu sover hon en sväng i vagnen iaf och kl 12.13.
Lagat mat, vikt in all tvätt som snart hängt en vecka och nu har ja en ny maskin med tvätt.
Skulle tro att hon vaknar snart, tycker ja hnör lite gny.

Funderar på en promenad nu i eftermiddag också, behöver även handla. Inte så lätt att få med allt hem när bilen är på vift :P

Ne nu ska jag vila lite kanske?

Mamma älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hörrödu. Ni som har bra smak gällande inredning. Va skulle ni göra för lösning på min balkong för att katten inte ska kunna hoppa ut? Förutom inglasat. Nått tips?

Kram Jonna

2009-09-16 @ 13:59:36
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/
Postat av: Fanny

Mina fina tjejer. så söt hon är då! =)

2009-09-16 @ 14:14:48
Postat av: Sandra

Vad hon har växt lilla tösen! Ni är sååå fina ihop! Åh vad jag saknar er! Men ses ju snart igen :) Kramar ifrån mig! =)

2009-09-16 @ 18:36:12
URL: http://trulllsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0