Grattis älskling!

Älskling och ja!

Igår klarade min älskling sitt körkort, så nu ser ja varken röken av varken bilen eller min sambo, haha.
Jätte kul att han har klarat de, slipper ja köra hele tiden, gjort de i 4år nu typ. Men lite avundsjuk blir man ju när man sitter i baksätet hehe. Är ju van att köra :P

Har haft fullt upp idag, först ute och gick 1,5tim i morse. Sen snabbt in i duschen, Alva satt i sin babysitter på badrumsmattan medans ja stod i duschen, men de gick bra, skrek inte en enda gång :)
Kommer på att min plånbok ligger i bilen som står på addes jobb.  Skulle ta bussen te min mormor som bor i stan, ska käka där och sen skulle hon ha Alva medans ja va uppe på eftekontroll på lasarettet. Får skicka ett sms som bussbiljett haha men de gick ju de me.
Slapp iaf lägga mig i gynstolen idag, blev bara et stick i fingret och bltr. Även en massa prat. Har j aldrig förstått varför Alvas hjärtljud sjönk vid förlossningen, men min bm sa att hon trodde att de berodde på att ja öppna mig ca 4cm på en 1tim och sen va helt öppen rätt länge innan Alva kom ut. Fick ju inga krystvärkar förens ca 3tim efter. Men allt gick ju bra iaf :)

Varit en säng på city gross idag me, adde ville ut och köra lite. Så de blev en sväng dit. Nu sitter man här och slappar, Alva börjar bli lite kinkig, ska väl ge henne lite uppmärksamhet :D

Kommentarer
Postat av: - Fru Botvidzon -

jag framkallade dem på www.extrafilm.se :)



vilken fin bild på er.

2009-09-10 @ 21:37:13
URL: http://frubotvidzon.blogg.se/
Postat av: - Fru Botvidzon -

ja men du var ändå söt :)



ja, synd bara att deras erbjudande var slut nu, man fick varannan bild gratis, men det är billigt ändå, och det finns massa roliga saker man kan göra med korten, nallar, kuddar, tavlor.. osv.. jättekul.

2009-09-10 @ 21:43:04
URL: http://frubotvidzon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men gud GRATTIS till Adde!!!! Vad kul!!! :)



Kramar från oss här uppe i stor stan.. ;)

2009-09-10 @ 22:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0