Nakenfis!

Lilla nakenfis!

Maten är i ugnen, tvätten är på, ena badrummet städat och har trimmat igenom Tessan tjocka päls, allt detta har ja hunnit på en timme :)
Adde tog med sig Alva, han skulle te stan och sen te elgiganten och kolla efter en nytt spel te ps3, hunnit en hel del då devarit borta med andra ord. Sönt att ha en del av klarat.

Idag på babysimmet gick det jätte bra, tyckte instruktören också. Hon tycker inte alls att hon är för liten, ju tidigare desto bättre. Jätte nyfiken på alla bebisar, ingen Alva som kika på mig under sångerna eller när man hoppa runt i ringen hehe.
Än så länge har hon heller inte blivit kinkig så de är bra, får se hur kvällen blir. Vill ju inte att hon ska må dåligt av att bada, men hon har väl ett hett temperament bara,vill visa va hon tycker och tänker. Är de inte så me rödhåriga? :D

Ska läsa lite bloggar nu innan maten är klar och innan de kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Fiii

Ja det förstår jag. måste kännas jätte jobbigt när man inte vet vad som är fel. Men skönt att de vänder iaf =)

Barnmorska trodde inte att jag skulle gå över tiden så det känns jätte skönt. Sen är ju både jag och Mathias tidiga barn själva så hoppas att de har nån form av arv iaf ;)

Men en vecka till vore ju bra om han stanna så han inte är allt för liten och tanig när han kommer ut. och de tror jag han gör. men jösses så jag längtar!

Ja vi har två namn fast det lutar mer åt de ena. får väl se när han kommer ut. dom säger att man ser vad dom ska heta då ;) hihi men Vincent är vi mest inne på iaf.

Babysim låter så himla mysigt! hade med tänkt börja på det sen när min lille vuxit till sig. vad kostar det i motala?

Kram

2009-09-21 @ 20:27:19
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: sandra

Hihi söt bild, antar att det är innifrån simhallen? låter bra att ni hittar på saker och att Adde också tar en avstickare med Alva så de får lite egen tid :) Och du med för den delen :) Man glömmer nog bort sig själv mkt precis i början.. Men ni är så bra föräldrar till fina Alva!! :) Klart hon tester er... små barn är kloka dem...hihi... Förlåt att jag trök bort ditt samtal idag, men var på jobbet.. ringer imorgon på fm efter kl 11 nångång så får vi tjöta lite =) saknar er! Kramar

2009-09-21 @ 21:17:00
URL: http://trulllsan.blogg.se/
Postat av: Fiii

jag vill ha så lite som möjligt vad det gäller bedövning. så klarar jag mej på lustgas är jag glad..

men de får man väl se sen.. är det för outhärdligt så vill jag nog ha sterila kvaddlar.. så svårt att säga innan man är där tycker jag, men jag vet iofs att jag är väldigt smärt tålig.. jag hoppas på bara lustgas iaf. =)

60 kr per gång var ju inte så farligt.. vet att dom tar 100 på andra ställen så de va därför jag undar.. Nää han få bli lite stadig i nacken osv innan. så jag hade tänkt runt tre månader. =)

Kram

2009-09-23 @ 12:48:21
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Vilken dag och tid går ni? Jag vill också börja, men är lite feg :P

2009-10-02 @ 21:01:14
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0