Nattat Alva!

En sittandes Alva!

Har precis provat med och nattat Alva och lagt henne i sin egen säng, än så länge har hon legat där i ca 15min. Vill så gärna få in rutiner för henne och att hon vänjer sig med sin säng. Kan ju inte ligga jämter morsan hela tiden :D
Känns ju i mina höfter, ligger ju på samma höft i ca 5tim varje natt hehe.
 
Hann bara skriva detta så vakna Alva, se om hon lyckas somna om.

Och det gjorde hon inte, nu efter ca 1,5tim senare, ligge hon i soffan jämter mig och sover :(
Men är glad för att han sover i alla fall,måste erkänna att jag allt blir lite stressad av att skaffa mer rutiner och att hon ska sova i sin egen säng, mne förhoppningsvis kommer det väl med tiden?

Igår va jag först på babysången, blir bara roligare och roligare :)
Efter det åkte jag till Kim och Leah, blev de promenad och lunch, sen kom även Sanna dir, då fikade vi och snaca en massa, jätte trevligt.

Idag har jag varit på föräldrarträff, jätte kul, träffade en tre till mammor, va jätte givande. Längtar redan till nästa gång.
Mätte och vägde även Alva, hon är nu 59cm lång och väger 5465gram och huvudomfången låg på 38,7cm :)
Sen blev det en promenad hem ifrån Bvc på Lyckorna, tog ca 50min, jätte skönt i höstsolen.

Tjockis mamma med dotter <3

Krockad bil :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0