Sover bra

Äntligen, har sovit kanon i 3dagar i rad nu, visst är vaken några gånger på natten och ammar, men verkligen fått sova ut ordentligt denna helg. Har även tagit mig en tupplur mitt på dan, har inte hänt så ofta hehe.

Laddar även för babysimmet i eftermiddag, ska prova idag och se om de kan beror på de att Alva varit lite kinkig, känns som att de inte är värt de då, funderar på att sluta ändå och börja i vår istället, hon är ju så lite än. Får ju inte ut så mkt utav de än.

Litet inlägg bara, blir kanske mer sen!

Kommentarer
Postat av: Fiii

Jaa jag vet! =) hihi

nu kan det ju verkligen komma alltifrån om några dagar till ett par veckor. men vanligast är ett par dagar har jag hört =D



Va skönt att det blivit lugnare med Alva. =)

Kram

2009-09-21 @ 16:26:55
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0