Två månader

Mammas finast!

Igår fyllde min älskade dotter två månader, tiden bara rusar förbi. Och hon göra i stort sätt framsteg för varje dag som går. Älskar livet som mamma, känner mig fullbordad. Min perfekta lilla familj <3

Träffade Sandra i från sthlm i helgen, jätte kul, inte sett varann på ett bra tag så vi hade en hel del att ta igen. Blev en mkt skitsnack om allt och inget. :D

Även hunnit me en 40års fest och hälsat på Addes kusin och hans sambo, de fick sig me en liten till för ett tag sen, en liten Alfred.
Och grattis Karin, min jobbarkompis, hon födde en son i fredags, en Charlie blev de, jätte söt. Nu är de verkligen babyboom i vänkretsen, riktigt skoj.

Ska på babysim idag, känner mig inte så jätte taggad på de, men bäst att gå. Måste följa rutinerna. Ska även börja på babysång imorrn, ska också bli jätte kul.
Den här veckan är verkligen fullproppad, på onsdag blir de Bvc, ska på läkarbesök och sen har vi torsdag, då ska ja på efterkontroll, usch inte de minsta kul.

Några minuter gammal, kladdig och go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0