Grått

Vilket grått väder det är idag, vad blev det av solen??

Har inte hänt så mkt under förmiddag, duschat både mig och Alva, busat och nyss lagt av Alva och har knåpat ihop en potatis- och kasslergratäng.
Hoppas den blir god. Lite broccoli till, I love!!

Snart kommer Sofia och sitter av lite tid här, ska hämta sina barn på dagis om en timme, så onödigt att åka hem då, så får jag lite sällskap av henne :)
Adde ska fixa med grinden idag igen, blir visst aldrig klar.

Nu kan jag tala om att den lilla tösabiten ställer sig mot allt nu, you name it!
Lite otäckt men det har ju sin gång.

Kika till gratängen och sen kommer nog Sofia!

Have a nice day!!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Ja, visst går det undan! :D



Tack, ska bli skönt att kunna gå ut och röra på sig snart också. Måste bara läka klart först. ;)

Allt bra med dig?



Kramar

2010-04-28 @ 20:14:14
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Ja, verkligen. Otäckt om det skulle hända nått..Så bäst o lyda råden de gav på lasarettet. :)



Skönt att höra att allt är bra! Jaga är bra, det va nog så jag gick ner i vikt efter kelly kom tror jag! Längtar efter att jaga igen ;) haha!



Kramar

2010-04-28 @ 20:44:53
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0