Jobb

Har varit på arbetsinterjuv på förmiddagen på mitt gamla arbete som blivit privat, alltså andra ägare.
Det är inte kommunalt längre, det är Atteno Care som äger stället.
Och skulle får hoppa in och jobba på timme och sen fixa hon ihop en rad att gå på i sommar, :)
Inte alls mycket job i sommar, men vill jag ju inte ha heller, hade bara i planerna att jobba som vikarie i sommar så det var kul att få några pass man vet om.

Sååå gött!! Spara in lite föräldrapenning med, bra det.
Dock tjänar jag lite sämre än vad jag gjorde i kommunen, men mer än vad man får i mammapeng i alla fall.

Snart kommer Kim och Leah, blir lite promenad och bus med barnen <3


Kommentarer
Postat av: unique

Som jag INTE längtar tills jag ska börja jobba heltid igen. Lite extra hade inte suttut fel dock

2010-04-13 @ 09:51:50
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0