Påskmiddag

Dagen började med en härlig sovmorgon, sen skjutsa jag Adde till jobbet och lämna av Alva hos mina förälrar.
Hem och göra iordning mig för en härlig påskmiddag med mammagänget utan barn.
Eller Elina var med, och hon var på glatt humör :)

Jätte trevligt hade vi, synd bara att Cissi inte var med, vi var 4/5 mammor.

Sen hämtade jag upp min lilla älskling, men hann med en kopp kaffe hos föräldrarna innan jag åkte hem.
Har bara myst och lekt, dragit några drag med dammsugaren.

Fick hem en skiva med bilder från julavslutningen med babysången:





Så liten hon var där, knappt 5månader <3

Blir att sussa om en stund, först läsa lite bloggar.
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: unique

Naw.. Sötaste lilla tomtenissa



Tackar tackar

2010-04-02 @ 09:33:54
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0