Picknick

Dagen började redan kl6 hos oss.
Har en morgonpigg dam och sover inte på nätterna heller, men glad om dagarna är hon för det :)

Varit på jobbet och skrivit papper idag, ska börja hospitera redan imorgon kl7, och sen en kväll nästa vecka, gött!! Hoppas på lite jobb nu! Spara in föräldrardagarna lite. Och en liten skjuts i kassa också?

Promenerade in till stan, Alva och jag skulle träffa Kim med sin Leah, hade vi nen mysig picknick i stadsparken och barnen satt på filten i gräset och lekte så snällt.
Sen fick de gunga en stund <3
Underbara dag.
Blev en promenad hem också, så nu är jag helt mör i benen.
Snart ge Alvis lite käk, själv unnade jag mig lite kaffe och en vv bar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0