Kommer

Det kommer bilder på julfirandet, måste bara orka lägga in dem i datorn och sen kolla över dem lite. Fullt upp med julfirande just nu.
Själva julafton var vi först med Addes släkt, åt mat och öppna en massa julklappar. Hade även en tomte där, var lite otäck enligt Alva men hon tog emot några paket ialla fall :) Skötte sig exemplariskt hela eftermiddagen, hade inte tid för att sova.
Senare åkte vi vidare till mina föräldrar, min mormor med man vär där med. Där åt vi ännu mer och fick en massa julklappar där med. Alva har fullt med nya grejer, jätte fina. Och en massa kläder!

Igår var vi hos min mormor med man och åt kalkonmiddag, hur gott som helst.

Idag hann jag med en sväng på rean och snart ska vi åka till min morfar och fira jul där.
Fullt upp med andra ord!

Har även fått frågor om vagnen, köpte den begagnad, en -09 modell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0