1år av saknad!

Nu har det gått hela 1år sedan min svärmor lämna detta liv bakom sig.
Min tappra svärmor, så stark ända till slutet.
Ingen hade en aning att det skulle gå så snabbt, vi visste inget dagen innan.
Du hade nog ont men sa inget till oss.
Hon kämpa mot sin cancer i 13år men det var en propp som tog hennes liv.

Ni ska veta att min svärmor, var en super kvinna.
Visa inget utåt, alltid glad och positiv.
Alltid ute och shoppade, speciellt inredning.
Hon levde för sin familj och sitt hem.

Jag är så tacksam för att jag fick träffa henne, hon va en del av mitt liv i 5år och hon skulle bli farmor till vårat barn. Som hon längtade över att få se bebisen.
Glad över att hon hann se ultraljudskorten.

Alla hann komma till plats in hon somna in, det handla om minuter.
Allt gick så fort, vi kom dit och trodde det var en lunginflammation.
Istället får vi veta att det är en propp som vandrat upp lungorna, och inget gick att göra.
Vi var där när hon tog sitt sista andetag, hon var så trygg i hennes familj.
De höll hennes händer och pratade lugnt.
Det var så fint men också det värsta händelsen i mitt liv.
Sen somna hon in lugnt och fridfullt.
Min älskade lilla svärmor!!

Så älskade och så saknad!


Gränna -07
Marita med sin yngsta dotter.


Kommentarer
Postat av: caroline

Usch det är så hemsk när så unga får lämna. Min mamma dog när jag bara var 10 så den där saknaden vet jag mycket om :(



Ta hand om sambon din idag!

2010-02-06 @ 10:36:12
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Va fint skrivet till din svärmor! Livet kan vara så fruktansvärt orättvist!!

Många kramar till er

2010-02-06 @ 10:38:15
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Benny

Det var mycket fint skrivet min lilla dotter,vi tänker på Marita i dag & Marita´s familj.

2010-02-06 @ 10:43:17
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Då är vi två om den saken! Men tyckte det här var jätte fint skrivet till henne iaf.

kramar

2010-02-06 @ 11:56:25
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Å vad fint skrivet gumman! Såg det i tidningen idag. Hon lever vidare i lilla Alva.. Ta hand om er ikväll. Tänker på er.



Kramar i massor!

2010-02-06 @ 14:50:43
URL: http://trulllsan.blogg.se/
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Så fint skrivet! :(



2010-02-06 @ 22:24:23
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

har ätit naturdiet i 1 vecka nu o de märks inte mycket på vågen utan på kläderna istället. 4 cm i midjan. börjat äta lite smått mat nu oxå då magen inte klarar av att bara leva på pulver.

2010-02-07 @ 10:58:15
Postat av: anna

anonym är ja ;) glömde mitt namn o bloggadress förut

2010-02-07 @ 15:39:50
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: sanna

fint skrivet till mamma vi saknar henne jämt och kommer aldrig glömma henne för hon är en av alla männskor som har hållit ut med att ha en sån dödlig sjukdom!

jag hoppas hon har det bra där hon är nu jag tror hon lever vidare i alva lite med!

hon ställde alltid upp på oss i familjen saknar henne så mkt!:¨(

2010-07-06 @ 23:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0