Kaffe

Sitter nu och pimplar kaffe såhär på morgonkvisten, gott.
Alva och jag har precis ätit frukost, och jag kan erkänna att jag struntar i pulvret, äter enligt vv nu :P
Haha, får se hur det går.
Alvahar iaf käkat gröt och jag lättfil med blåbär.

Ska iväg på babysången om en liten stund, ska nog be min pappa skjutsa mig.
Har så satans ont i armen, rejäl stukning trodde de på vc, fick inte ens komma dit.
Lustigt att det bara gör ondare för varje dag typ.
Men, men stukning sa dem.

Ska väg simma sen med, kanske lite dumt med armen, men måste röra på mig, blir tokig.
Får väl göra min egna simstil :D

Nehe ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Tycker du gör rätt i att strunt i pulver. Många går ner i vikt av det med går upp allt lika fort igen så fort de slutat. :/

vv tror jag mer på. :) Rätt kost på fasta tider brukar va de bästa =)

Fasen va illa att du inte fick komma till vårdcentralen med min arm då!! men så typiskt dom. Ge dig inte om du inte får komma om det inte går över och blir bättre inom några dagar. Det kan ju va en spricka och då ska du få nått mer än panodil eller alvedon för smärtan.

Kramar

2010-02-09 @ 10:34:45
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Klart jag håller tummarna för dig! =)

Du kommer klara det galant!

Ja gör det! för nu är det ju ett tag sen du stod på rumpan ;)

Jaa man blir ju precis till sig hihi :)

Han är en envis liten herre så jag är inte förvånad om han går innan han är 1. både jag och mathias gjorde de. han har oxå kommit på hur man får upp benen under magen och vet hur han ska göra för att krypa.. men riktigt än orkar han inte.

han ålar sin på rygg istället :P

kram

2010-02-09 @ 16:24:14
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Mikaela, 18 år och gravid.

Fin blogg :)

2010-02-09 @ 17:17:08
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: wilma

Lycka till! Jag håller tummarna för dig! ( så kan väl du göra detsamma för mig? :))

2010-02-10 @ 18:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0