Party

Jepp, nu laddar jag för en utekväll.
Ska bli så kul.
Först middag hemma hos Fanny och dit kommer några vänner.
Sen blire Harrys.
Men sen får det vara nog för ett tag framåt, kan inte springa ute varje månad.

Tog ju en tur på stan igår, luncha med sandra och hennes syster och fanny.
Riktigt mysigt, som dn gamla goda tiden, innan sandra fick för sig att lämna lilla motala för storstaden :P
Vi köpte dop present till Leah, och jag köpte kläder till utgången ikväll, även dopet.
Lite till Alva, men i strl80, just nu har hon ju str74.
Hennes kläder till dopet är fixade, blir klänning och en rosett på huvudet, hihi.
Hoppas bara hon uppför sig väl i kyrkan.

Mor och far bjöd på tacos igår, så där var vi under kvällen.
Hem och kika på solsidan och sen somna vi gott.

Adde är med sin far till norrköping idag, skulle kika på en mc till honom.
Jag och Alva ska nog åka till min farmor om hon är hemma.
Får passa på när jag har bilen förmig själv :)


Adde och hans leksak.


Var bara tvungen att visa hur mycket hår Alva hade när hon föddes, här syns även lite av blåmärken hon fick efter sugklockan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0