Sol

Vad härligt att solen sticker fram, genast mkt piggare.

Igår spendera jag eftermiddagen med Sanna i Vadstena, först ångrade jag mig lite, tyckte det vart lite otäckt att köra. Men gick kanon sen.
Blev en promenad ni kylan, sen fika vi lite med Sannas vänner.
Bara en slät kopp kaffe, eller snodde en majskrok av Alva :)

Idag står det inte mkt på listan.
Kanske får med mig Adde och åka och hämta Alvas nya bilbarnstol, den vi har nu är nästan lite för lagom :S

Nån som vill köpa en bibarnstol för de allra minsta?
Haha prova kan man alltid görs.

Just det,hela vägen hem ifrå vadstena var alva lite arg och ledsen och börjar pratskrika, mammama?
Sa hon mamma på riktigt tror ni?? eller bara kom de sååå lägligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0