Sova?

När ska man få sova?
Är uppe varje natt och springer in och ut ur hennes rum och sen ville hon upp redan 06.30 imorse :O
Men lika glad för det är jag men gladast var nog Alva.

Hur sover era bebisar på dagarna, mycker eller lite?
Vet vad som är bäst, igår prova jag lite men hon sov ju inte bättre inatt för det.
Men jag får tänka positivt, nån gång kommer jag får sova.

Hepp, Alva rätt små grinig nu, har varit det i några dagar.
Hoppas det är tänderna eller krypningen som spökar.
Det får tiden utvisa :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack så jätte mycket .. Ja han är verkligen fin

2010-02-26 @ 08:02:54
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Tack så mycket :)

Postat av: Fia

Haha sova får man göra när ungarna flyttar hemmefrån =)

Skämt & sido det är jätte jobbigt att inte få sova! Vi har haft turen att ha fått 2 över trötta barn ist =). Linus har sen han va typ halv året bara sovit 1 gång på dagen. Men då sover han i typ 2 till 3 timmar i sträck! Sen lägger vi honom vid 6-halv 7! Sen sover han hela nätterna! Rasmus däremot han sov 2 gånger när han va så liten!

Som sagt det kan vara tänder på gång eller att hon äter dåligt på dagarna? Då sover dom oroligt på nätterna med säger dom!

Oj blev långt, du blev väl inte mycket klokare =)

2010-02-26 @ 22:26:00
URL: http://litenfius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0