Tjugofemte februari tvåtusentio

Haha, varför ska det vara så svårt med en rubrik??

Godmorgon, sovit gott?
Jag har sovit skapligt inatt, eller jag har sovit som en gud mellan isättning av napp.
Var så fruktansvärt trött igår så det blev inte mkt uppdtatering för min del.
Gick till mina föräldrar förmiddagen och käka där och sen hem och gjorde iordning mat till karl.
Tvättade lite och städade, behövs alltid.
Lagt ut bilbarnstolen på blocket, kommer en idag och kikar på den.

Idag blir det lugnt, en promenad om en stund, förhoppningsvis simma också.
Ska nog göra iordning badrummen idag med, speciellt övervåningen, den får lida mest.

Alva pratar hela tiden, säger de till allt.
Blir förbannad om hon inte kommer framåt, försöker verkligen krypa. Tog lite bilder nu på morgonen.
Har inte blivit mkt sånt, men beror på att kameran är fullt. Har lagt in alla bilder på datorn men vågar inte radera dem för ens jag brännt ut dem på en cd. Kan inte sånt, bara karln som kan. hehe.
Men jag lovar, snart kommer det oftare.


Ska nå allt


Fick tag i den :)


Så duktig så


Äta på nallen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0