Vårdcentralen

Ringde vårdcentralen imorse, ska ringa upp snart.
Ringde om min arm, värker fortfarande i den om inte ännu mera.
Kan knappt skruva på vatten kranen, torka med trasa eller ännu mindre lyfta Alva.
Svårt, men jag måste ju, och jag vill bära på henne :)
Får se va de säger.

Godmorgon föresten!!
Någon mer än jag som sovit gott??

Funderar på att ge mig ut på en promenad senare, men är ju så motigt.
Kommer ju ingenstans med vagnen, men måste komma ut och röra lite på dököttet som dallrar.
Vill ha bort det och det nu!!
:P

Blir utgång nu den 27:e, är bestämt.
Först tjejmiddag och sen krogen ;)
Hoppas bara inte jag behöver gipsa armen eller nåt, för då ser fan inte mig ute :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0