Award

Jag fick denna award av Fiii.

1. Kopiera awarden på din blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressant fakta om dig själv
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar och kommentera hos dem att de har en award att hämta

Lite intressant? fakta om mig!
Hmm vet inte ens vad jag ska skriva?

 1. Jag är MAMMA till min dotter Alva
2. Har operarat bort två tånaglar
3. Gick upp hela 24kg med Alva
4. Låg inlagd på sjukan när jag var 11år pga av magont, resultera i att jag fick mens.
5. Har suttit i fyllecell när jag var 14år
6. I högstadiet var jag en elak liten snorunge som mucka med allt
7. Nu är jag för snäll istället

Haha fy fan dålig intressant fakta, så jävla svårt alltså.

Jag ge awarden till:
Kim
Sandra

Jonna
Naimi
Anna

orkar ej mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0