Förkyld igen

Jaha, så har man gått och blivit förkyld igen :(
Täppt och snorar, Alva är lite hes men inte snorig än. Hoppas hon slipper det.

Nyårs firandet var jätte trevligt hos S och F, god mat och trevligt sällskap.
Och ja tog mig två glas vin, det var gott, lite snurrigt blev det hihi.
Våra barn sov i stort sätt hela tiden, så vi passa på och sela lite spel innan raketerna började.
Jag och Sofia stog i fönstret medans grabbarna gick ut.
En lyckad kväll!

Igår blev det lugnt, va bara och besökte kyrkogården och tände ett ljus.
Sen handlade, gjorde visst alla andra i stan också på Östenssons, antar att bara det var öppet.
Sen hem till pappa och hämta Ice Age3, så den såg vi igår och åt räkor till.
Mitt nyårs löfte är att gå ner minst 11kg innan detta år är slut, tror ni jag lyckas?
Är lite skeptiskt, men vill man verligen gå ner i vikt så gör man det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0