Lite svar

Har fått lite svar på min fråga :)
Läser era bloggar också, är en trogen följeslagare, hihi.

Vart en massa matköp på city gross, så nu är det fullt i både kyl och frys.
Härligt det känns.
Mindre kul ska det bli att betala räkningarna ikväll, men både ja och Adde är några tusenlappar plus :)
Ska unna mig ett par nya skor, har ju inga knappt, slängt alla som blev för små efter graviditeten.
Men får sedet positivt, då är det i alla fall inget onödigt köp.

Förresten har Alva börjat med en ny sak, sätter tungan i ena kinden så det står ut en bula, hela tiden och på samma kind? Måste vara nåt hon fått för sig??
Och hon ska även ligga och dra sin morsa i håret när hon ska sova, ont gör det.
Är väldigt håröm om man säger så.
Jätte skönt om hon tar det försiktigt, men oftast ska det slitas, ibland kan man inte göra annat än att skratta åt henne, min lilla ängel!


Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Hehe vi ska flytta till Motala.

Ville inte gå ut med det förns jag sagt upp huset vi hyr.. Hyr av en vän till mig så jag var lite osäker på ifall han läste bloggen :P

Allt bra med er annars?

kram

2010-01-27 @ 18:53:51
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0